KV RoReKo blij met nieuwe sponsor Atlas Sport

Korfbalvereniging RoReKo heeft een nieuwe sponsor: Atlas Sport. Atlas Sport is een sportschool voor iedereen. Datzelfde kenmerkt korfbalvereniging RoReKo uit De Wijk. Jong, oud, man of vrouw, individueel of als groep, iedereen is welkom! Dat zijn de belangrijkste overeenkomsten waardoor er vanaf het begin een klik was tussen sportschool en korfbal.

Blessurepreventie
Atlas Sport is als plaatselijk sport – en bewegingsbedrijf nieuw gestart in De Wijk. Vooral de laagdrempelige en lokale sfeer karakteriseert Atlas Sport en met eigenaren en trainers uit de directe omgeving voelt het direct aan als een ‘thuis’. Korfbal vereniging RoReKo is blij met deze lokale sponsor die de vereniging ook ondersteunt met kwalitatieve trainingsvormen voor deze intensieve zaal – en buiten sport. Voornamelijk op het gebied van blessurepreventie heeft Atlas Sport veel expertise in huis.

Overig nieuws »