Gezellige kipactie in record tempo!

De kipcommissie bestaand uit Peter, Emmy, Sandra en Herman keken op 24 december om 12.45 !! uur heel tevreden terug op kipactie RoReKo. Nog nooit hadden ze zoveel hulp gehad en was het op zo’n vlotte manier verlopen. Niet alleen de manier waarop leden deelnamen, maar ook ouders van jonge Roreko leden hebben de bestellingen uitgevent en vonden het ook nog leuk en gezellig. Een van de moeders:”mijn dochter had ook de bestelling opgenomen, nu mag ze het ook brengen, dat is mooi en goed, daar leert ze van”. Om 8.30 uur meldde zich de eerste moeder en dochter om op pad te gaan. Snel volgden in totaal een 30 tal bestellers. Het weer was goed en vol goede moed trok oud en jong De Wijk en IJhorst in. Eerder dan gepland kon de inmiddels traditionele eigen gemaakte erwtensoep met broodje worst uit geserveerd worden. De deelnemers lieten zich dat goed smaken en rond de middag was nagenoeg alles schoon gemaakt, de bestellingen geleverd en kon ieder met een goed gevoel de kerst in. Leden, ouders, deelnemers en ieder die RoReKo een warm hart toedraagt: BEDANKT !!