Rabobank Clubkas Campagne

In het verleden sponsorde de Rabobank via de lokale kantoren verschillen de vereniging, waaronder de onze. Omdat deze lokale kantoren niet meer bestaan is ook deze sponsoring verdwenen. Nu heeft de Rabobank een andere manier bedacht om de lokale verenigingen te ondersteunen, de Rabobank Clubkas Campagne.

Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne kunnen leden van Rabobank Meppel-Staphorst-Steenwijkerland hun stem uitbrengen op de vereniging of stichting van hun keuze. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting ontvangt. Dit jaar wordt er € 100.000,- verdeeld.

Om op onze vereniging te stemmen is het dus belangrijk dat u lid bent van de Rabobank. Bent u klant bij de Rabobank, dan kunt u lid worden. Dit kost niets! Het is niet zo dat u automatisch lid bent als u klant bent. Dus bent u klant, maar nog geel lid van de Rabobank, meld u dan zo snel mogelijk aan (in ieder geval voor 1 februari)! Iedere klant ouder dan 12 jaar kan lid worden. Ook meerdere personen op één adres.

Om lid te worden van de Rabobank, klik hier.

Het project waarmee wij meedoen aan deze campagne is het schilderwerk van de kantine. De stemperiode loopt van donderdag 15 maart tot en met zaterdag 31 maart 2018. De leden van de Rabobank krijgen hier bericht van. In de aanloop zullen wij via verschillende (sociale media) kanalen campagne voeren om zoveel mogelijk Rabobank leden op ons te laten stemmen.

Klik hier voor meer informatie over de Clubkas Campagne.

Wordt dus lid van de Rabobank en stem op Roreko!

Overig nieuws »