Huidige Corona regels

Corona regels d.d. 23.11.2021

Ten minste geldig tot: nader order

Voor iedereen geldt:

• Testen bij klachten: blijf thuis en laat je testen bij de GGD. Ook als je al gevaccineerd bent.

• Bij een positieve test: blijf thuis en vermijd contact met anderen, ook als zij gevaccineerd zijn.

• 1,5 meter is een veilige afstand. Bescherm jezelf en anderen.

• Schud geen handen.

• Was vaak en goed je handen.

• Hoest en nies in je elleboog.

• Zorg voor voldoende frisse lucht en ventilatie in binnenruimtes.

Corona toegangsbewijs:

Het corona toegangsbewijs is verplicht voor alle spelers vanaf 18 jaar.

Dit bewijs (via een QR code op je telefoon of een papieren document) kun je krijgen wanneer:

• Je volledig bent ingeënt met een vaccin tegen corona.

• Je minder dan een half jaar geleden een corona besmetting hebt doorgemaakt.

• Je negatief getest bent door de GGD of andere testlocatie. (dit bewijs is 24 uur geldig)

De controle op dit bewijs ligt bij de vereniging. De controle houdt in: scannen QR-code + ID check.

• Tijdens de senioren trainingen zal een aanwezig bestuurslid de controle uitvoeren.

• Tijdens de wedstrijden zal de controle gedaan worden door vrijwilligers van Roreko.

Vrijwilligers:

Vrijwilligers en mensen die functioneel aanwezig moeten zijn hoeven geen CTB te tonen voor het uitoefenen van hun taak. Denk hierbij aan trainers, coaches, scheidsrechters, onderhoudsmedewerkers, chauffeurs van bezoekende jeugdteams en alle overige vrijwilligers.

Toeschouwers:

• Er zijn geen toeschouwers meer welkom bij alle wedstrijden.

• Ouders die rijden worden gezien alsvrijwilliger en kunnen zonder corona toegangsbewijs (CTB) naar binnen in de sporthal.

• Ouders die hun kind moeten brengen en halen tijdens de trainingen vragen wij om buiten de sporthal te blijven.

Kantine:

• Het aangrenzende Atlas Sportcafe is geopend volgens de geldende horeca regels.

Overig nieuws »