Trainer gezocht (voor het seizoen 2023/2024)

Gezocht !

Korfbalvereniging Roreko is voor het seizoen 2023/2024 op zoek naar: een trainer/coach (m/v) voor de selectie

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste trainer/coach die onze selectie weet te motiveren waarbij prestatie, maar zeker ook plezier hoog in het vaandel staan. Hiervoor zijn we op zoek naar iemand die minimaal één keer in de week een uitdagende training kan neerzetten en tijdens de wedstrijden de coaching van het eerste team op zich kan nemen. Onze 1e team speelt zowel in de zaal als op het veld in de 3e klasse (op zowel zaterdag als zondag) en het 2e team speelt breedte-korfbal op zondag. De trainingen zijn op woensdag- en vrijdagavond.

Wat wij bieden:

• een spelersgroep met zowel ervaring als jong talent

• een (assistent)trainer die een 2e training kan verzorgen

• een gezellige vereniging

• een gepaste financiële onkostenvergoeding

Wat wij verwachten:

• minimaal 1x / week training geven aan onze selectie

• coaching van het 1e team

• verantwoordelijk voor de samenstelling van het 1e team

• meedenken in het technische beleid

Ben jij die enthousiaste trainer/coach die wij zoeken? Of ben je net gestopt als speler en wil je je graag verder ontwikkelen als trainer/coach, schroom dan niet en neem dan vrijblijvend contact op met:

Gert Flinkert            06 - 45439168