Koru F1- Roreko F1

Na een drukke week van Sinterklaas vieren gaan we vandaag op weg naar de sporthal in Dwingeloo. We zijn blij dat de moeder van Gino niet alleen met ons mee gaat, want dan waren we naar Uffelte gereden. Daar komt Koru F1 inderdaad wel vandaan, maar kun je lang zoeken naar een sporthal, dus fijn dat we een coach hebben die de weg wel weet.
We  starten met Nannet, Stefan, Laura en Gino. Lizzy is helaas ziek en blijft dus even thuis op de bank, vandaag moeten we het even zonder haar doen. Maylin en Judith vinden het leuk om het even van de zijkant te bekijken. We starten met een goed samenspel, het gooien naar elkaar gaat steeds beter, de bal gaat makkelijk van de korf van Koru naar de korf van Roreko waar wij op mochten schieten. Die 10 minuten zijn zo voorbij, we hebben nog niet gescoord, dus bij het wisselen van korf komen Judith en Maylin erin en gaan Gino en Laura even rusten.
De bal gaat van Nannet naar Stefan naar Judith en Maylin staat al klaar bij de korf, ze schiet en raak!!! 0-1.

We blijven goed samen spelen en verdedigen. Nannet en Stefan pakken de bal er af en toe goed tussenuit zodat wij weer de kans krijgen om een doelpunt te maken. Het is pauze, even wat drinken en snel weer aan de slag!!

Maylin krijgt nog een mooie kans en benut deze ook 0-2! We blijven goed samen spelen en combineren, we krijgen genoeg kansen. Nannet schiet, helaas op de rand en kaatst terug, Stefan heeft hem alweer te pakken en we spelen verder. Laura staat vrij, maar heeft net niet tijd genoeg om te schieten, haar verdediger staat er al weer voor. We wisselen nog weer en blijven goed overgooien en rond spelen, maar de bal wil er niet meer in!
Het fluitje gaat en we hebben gewonnen!!! 0-2!! Ook de strafworpen worden door Maylin en Laura benut en ook hier winnen we met 1-3.

Laura merkt nog even op dat we alleen met uit wedstrijden winnen, je zou er bijna wat van denken! Maar goed op naar volgende week, misschien dat het lukt in een uitwedstrijd van KIA?