Roreko F1 - SDO F1

Woensdagmiddag 21 november om 17.00 uur 's middags spelen wij, de F1 van Roreko, onze eerste wedstrijd!

We beginnen lekker met een thuiswedstrijd tegen SDO F1, wel zo fijn, want voor velen van ons is het zowieso hun eerste wedstrijd. Waarom niet op zaterdag horen wij u denken? Nou bij de tegenstander kwam Sinterklaas al aan op 17 november en u begrijpt dat gaat natuurlijk voor.

Maar wij zijn niet de beroerdste dus mochten ze van ons wel op onze trainingsavond komen en maken wij er gewoon een wedstrijd avond van. (flexibel als wij zijn)
Omdat wij met z'n zevenen zijn en wij nog 4 tegen 4 spelen beginnen er drie op de bank.
We geven onze tegenstander een hand en wensen hun een prettige wedstrijd! Het is nog even wennen, waar moeten we de bal ingooien Sandra? Oké, die kant....

Pff als er geen verdedigers voor je staan is het toch makkelijker gooien hoor! Laura gooit naar Stefan, Stefan naar Nannet en Nannet weer naar Gino. De tegenstander onderschept de bal. Oei jammer nu gaan we de andere kant op en moeten we zelf verdedigen.

Dat gaat goed er is nog geen doelpunt gevallen, maar Gino heeft de bal onderschept, dus daar gaan wij weer! We rennen en rennen, de bal wordt weer onderschept door SDO F1.
En oei een doelpunt van de tegenstander het is 0-1. We vechten ons terug en Stefan maakt er met een mooi afstandschot 1-1 van.

We wisselen van spelers en Lizzy, Mayllin en Judith komen ook in het veld. Judith vind het allemaal nog maar niks die rennende kinderen en wil het toch nog even van de bank bekijken. Dat is ook prima, want daar leer je ook heel veel van zegt onze coach Sandra!

SDO F1 heeft toch al wat vaker met elkaar samen gespeeld en scoren dus nog een aantal keren. Helaas verliezen wij de wedstrijd met 6-1, maar we hebben het goed gedaan, dus we gaan hup onder de douche en op naar zaterdag, want dan moeten we alweer! Tegen Meko F1. Daag tot de volgende keer.