Wez warber/Fluch - Roreko 2

De verslaggever was druk met Sinterklaasgedichten, vandaar dat het verslag even op de plank is blijven liggen, maar hier gaan we dan toch nog...

De zondag ochtend van 28 november, veel te vroeg (09-15uur vetrek oid), lijkt een goede dag voor de boetepot te worden. Op dit tijdstip zullen er toch wel een aantal te laat komen. Echter niets is minder waar, iedereen staat keurig op tijd bij de sporthal. Nou ja, iedereen... de beide coaches hebben gemeld dat zij bij de oprit naar de snelweg naar Leeuwarden staan (op zich handig, want daar moeten we spelen). Kleine misrekening, zij stonden op het vervoerschema! toch nog een bijdrage voor die zo gevreesde boetepot.

Dan de wedstrijd (dat we in rode shirts spelen en die moesten lenen daar in de kantine zullen we het verder maar niet over hebben, hè Leonie). Persoonlijk heb ik nog niet veel gewonnen in de Camminga hal te Leeuwarden, word dus hoog tijd.

Na een snelle 1-0 laat Roreko direct even zien waarvoor ze hier gekomen is. Met 4 doelpunten  op rij is de toon gezet (1-4). Wez Warber/Fluch kan tot 3-6 redelijk in het spoor blijven, maar als vlak voor rust doelpunten van Marlies en Leonie de stand naar 3-8 tillen is de eerste klap uitgedeeld. Direct na rust laat Leonie ook de 9-3 aantekenen, om aan te tonen dat Roreko nog niet klaar is. Na 4-11 en een (onbegrijpelijke ;)  ) wissel, maken Boris, die weer mooi lastig bezig was (voor zijn tegenstander) en Bianca er 4-13 van. Een klein sprongetje brengt de stand op 7-16, waarna Wez warber/Fluch de eindstand bepaald op 8-16. Zeer goede overwinning van Roreko 2, waarmee we met goede moed het volgende week tegen de koploper gaan opnemen.

Doelpuntenmakers: Leonie 4x, Boris 3x, Bianca 3x, Nico 2x, Marlies 2x, Rianne 1x, Jasper 1x (strafw.),