Roreko 1 - DIO 1

Afgelopen woensdag trad Roreko aan tegen kampioenskandidaat DIO. Op een zwaar veld werd onder kunstlicht een spannende wedstrijd gespeeld. Waar Dio de meeste kansen kreeg, kon Roreko toch steeds in het spoor blijven. Via 1-1 en 2-2 komt Roreko begin 1e helft op voorsprong (3-2). Hierna is het DIO dat iets beter met de kansen omgaat. Ze komen op een voorsprong van 3-5. Na de 4-5 van Matthijs Meurkens loopt DIO uit naar 4-7. Doelpunten van Jan Bult en Jasper Ploeg (2x) brengen Roreko weer op gelijke hoogte (7-7). Het is weer DIO dat een voorsprong neemt en Roreko dat steeds weer de aansluiting vindt. Via doelpunten van o.a. Marlies Broekert en Rianne Tijmens wordt de stand naar 11-10 getild. Dio komt weer op voorsprong maar door een starfworp (Jan Bult) komt Roreko nog eenmaal langszij. Het slot akkoord is voor DIO. En sterk spelend Roreko verliest uiteindelijk met 12-15.

Doelpuntenmakers Roreko: Matthijs Meurkens (4x), Jan Bult (3x), Jasper Ploeg (2x), Marlies Broekert (2x), Rianne Tijmens (1x)