Roreko 1 - Blauw Zwart 1

De 3e wedstrijd binnen een week voor het team van trainer Willem Meuleman. Of het vermoeidheid was, weet ik niet, maar de ploeg was geen schim van afgelopen woensdag. Via 1-0 (Marlies Broekert) en 2-2 (Rianne Tijmens) komt Roreko halverwege de 1e helft op een 2-4 achterstand. Roreko weet zich te herpakken en weet met verzorgd korfbal de achterstand om te zetten naar een 6-4 voorsprong bij de rust (doelpunten: Rianne Tijmens, Liane van Elp, Jeske Reuvers en Jasper Ploeg). De 2e helft gaat het scoren een stuk moeilijker. De roreko-ers hebben moeite met de juiste lijnen uit te zetten en komen slechts 2 maal tot scoren. Jasper Ploeg zorgt ervoor dat Roreko weer op voorsprong komt (7-6) en invalster Rianne Lankhorst maakt 8-8. Het is echter Blauw Zwart dat deze middag de gelukkigste is en in de slotfase nog 8-9 laat aantekenen.

Doelpuntenmakers Roreko: Rianne Tijmens (2x), Jasper Ploeg (2x w.o. strafworp Jeske Reuvers), Marlies Broekert, Jeske Reuvers, Liane van Elp en Rianne Lankhorst (allen 1x)