Koru 2 - Roreko 2

Eindelijk was het weer zover. Na 2 weken met feestdagen, acties en feestjes was het weer tijd voor een wedstrijd! Deze moest gewonnen worden, ook al was niet iedereen fris en fruitig. In de aanval begonnen Leonie de Jonge, Femke Zagers, Christiaan Dijkstra en Edwin Klomp. In de verdediging Susan Hindriks, Reimara Germs, Peter van de Belt en Nico Broekert. In de eerste aanval werd direct gescoord. Meteen zaten alle acht spelers lekker in de wedstrijd. Door goede samenwerking werd er in de eerste helft veel gescoord. En gingen we met 3 – 11 de pauze in.

Nu niet inkakken en net zo scherp de 2e helft in. Ook de 2e helft ging Roreko 2 goed af. Halverwege de 2e helft kwam Boris Cevat erin voor Edwin Klomp. De laatste minuten waren voor sommigen zwaar, maar met 7 – 21 konden we tevreden het veld af. Ook fijn: Tijdens de nabespreking werd er nadrukkelijk gezegd dat we gerust vaker een feestje voor de wedstrijd mochten houden, altijd goed!

Doelpunten:
Susan Hindriks 7x