OWK 4 - Roreko 3

Op zondag 12 februari vertrokken we rond het middag uur naar Leek voor onze laastste "verre" uitwedstrijd dit seizoen. Wederom gingen we opweg met een krappe bezetting; Ria, Sjanine en Fenneke konden niet en Janny was geblesseeerd aan de knie, gelukkig waren Sandra en Sharon bereid met ons af te reizen naar Leek. Eenmaal in de goede zaal bleek in de wedstrijd voor de onze een hele bekende scheids te fluiten, Harrie was eerder die middag dus ook afgereisd naar het hoge noorden.

We waren het eerste kwartier nog niet goed wakker (of moe van de lange reis) we keken dus ook tegen een 4-2 achterstand aan. Erik was goed in vorm en dank zij hem konden de aanvallen lang duren met Erik onder de korf werd bijna alles afgevangen. Gelukkig zette de” woman of de match” van vorige week de goede lijn door en zij zorgde met haar tweede doelpunt (voor deze wedstrijd al) voor de gelijkmaker: 4-4. Gert en Sandra zorgden er vervolgens voor dat we met een goed gevoel de rust in gingen 4-7.

Na rust had Erik gelukkig veel minder werk omdat we meer kansen afronden met een doelpunt en zo liep de score uit op een ruime overwinning voor Roreko 3. Met de 8- 16 op het score bord konden we gaan douchen. De douches waren niet de schoonste die we tegen kwamen dit seizoen wat resulteerde in twee mensen die als acrobaat op de banken hun kleren aan gingen doen.

Na een hapje en een drankje gingen weer huiswaarts. Sandra en Sharon heel erg bedankt dat jullie vandaag met ons mee wilden doen.

Scores;

Gert 5 keer