Roreko 1 - Westergo 1

Roreko start na de eerste nederlaag met volle moed aan de thuiswedstrijd tegen de Friezen. Roreko start in de aanval met Peter van de Belt, Frank Donker, Rianne Lankhorst en Jeske Reuvers. Verdediging Jeroen Huls, Matthijs Meurkens, Susan Hindriks en Marloes Ham. Na 4 minuten speeltijd opent Westergo de score, gevolgd door een snelle tegengoal van Peter van de Belt. Na een rustige 6 minuten scoort wederom Westergo. Marloes Ham trekt de stand gelijk door een afstand schot. Westergo komt in de wedstrijd en door achter verdedigende heren wordt Roreko gestoord in het opbouwen van een aanval. Doelpunten voor Roreko blijven uit. Maar ook de afvallende ballen van Westergo weten de heren van Roreko vaak te bemachtigen. Met nog 5 minuten speeltijd van de eerste helft maakt Susan Hindriks een afstandschot en is de stand 3-5. (Ruststand 3-6)

Na de rust weet Rianne Lankhorst in de eerste aanval te scoren. De tweede helft weet Roreko beter met de verdediging van Westergo om te gaan. Veel kansen op 4 of 5 meter worden weggegeven, echter scoort Roreko ze niet. Conclusie: Veel kansen, maar als er niet gescoord wordt win je niet. Eindstand: 7-12

Doelpuntenmakers:
Rianne Lankhorst (2x)
Susan Hindriks (1x)
Peter van de Belt (1x)
Marloes Ham ( 1x)
Matthijs Meurkens (2x, w.o. strafworp Marloes Ham)