Kios 4 - Roreko 3

Zondagmiddag 16 december vertrokken wij naar Ruinerwold. We gingen dit keer met 5 dames en 5 heren op stap. Erik had andere verplichtingen en Fenneke had zich afgemeld i.v.m. een lichte blessure. We begonnen in de volgende opstelling:

Aanval: Gert, Roelof, Petra & Rosanne
Verdediging: Albert-jan, René, Mariska & Judith
Bank: Willie en Jan S.

Om 13:00 uur werd er aan de wedstrijd begonnen. Nu kan ik over de eerste helft helaas heel kort zijn. Wat bij Kios wel lukte, lukte helaas bij ONS DERDE niet. Wat we ook probeerden, de bal wilde er niet in. We gingen met een stand van 7-0 de kleedkamers in.

De wissels werden besproken, Willie voor Rosanne en Jan voor René. Gert gaf ons nog een paar goede tips en met de woorden “we gaan gewoon lekker spelen en we doen ons best” kwam ONS DERDE weer de kleedkamer uit.

Iedereen ging er voor en dat resulteerde in het eerste doelpunt van deze wedstrijd voor Roreko. Met een mooie doorloopbal maakte Albert-jan 7-1. Kios bleef echter ook goed doorkorfballen en de 8-1 kwam op het scorebord te staan. Toen was het de beurt aan Roelof en met een afstandschot werd het 8-2. Kios liep weer verder uit en zette de stand inmiddels op 12-2. ONS DERDE gaf de moed nog niet op. Winnen konden we niet meer, maar er werd van alles geprobeerd. Er vielen nog een paar mooie doelpunten aan beide kanten. De eindstand kwam op 16-6 te staan.

Doelpuntenmakers ONS DERDE:
Albert-jan 3x