Elko F1 - Roreko F1

Zaterdag 2 februari gingen wij op weg naar Elim om te spelen tegen de koploper in deze competitie Elko F1.

Wij vinden korfbal erg leuk om te doen, maar Stefan had een kinderfeestje en u begrijpt dat is toch net iets leuker! Laura heeft inmiddels het mooie roze gips vervangen door haar eigen velletje en is druk bezig om met behulp van therapie deze arm weer sterk te krijgen!

Dus zonder de Dekkertjes gingen wij op pad Nannet, Judith, Maylin, Lizzy en Gino. Sandra had ons al verteld dat we met z'n vijven waren, dus dat er niet heel veel gewisseld hoefde te worden en één van ons een hele wedstrijd moest spelen. De wedstrijd begon......ojeeminee....Maylin moest omhoog kijken om haar tegenstander in haar ogen te kunnen kijken...die was groot! Even dachten wij die stopt ermee....maar na bemoedigende woorden van onze coach Sandra ging ze er toch voor. Ook het meisje van Nannet was aan de grote kant!

Maar we speelden goed over en lieten ons niet klein krijgen! Sterker nog Maylin scoorde! Yes 0-1...dat gaat goed. Elko speelde ook goed en door hun lengte kwamen ze een heel eind, maar door goed verdedigen van ons lukt het hun niet om de bal in de korf te krijgen. In de pauze was het nog steeds 0-1!

Na de pauze en een peptalk van onze coach Sandra dat we goed bezig waren begonnen we weer met frisse moed. Judith kwam nu even tegenover dat grote meisje te staan, maar even flink slikken....en....Judith is snel, dus dat kwam ook helemaal goed! Weer speelden we goed naar elkaar over en probeerden we ook de doorloopbal in ons spel mee te nemen. Nannet ging onder staan...Maylin kwam eraan en Yes weer raak 0-2!! De tijd tikt door en ook Elko F1 neemt een doelpuntje mee 1-2. We zetten alles op alles en verdedigen goed, Gino haalt de  ballen er weer goed tussenuit, de bal gaat heen en weer en net in de laatste minuten ontkomt ons er toch één van Elko...2-2.

Hier laten we het bij...gelijk tegen de koploper daar kunnen we rustig mee thuis komen! Het ging hartstikke goed! GOGOGO ROREKO!

groetjes van F1; Stefan, Laura, Nannet, Judith, Maylin, Lizzy en Gino