VKC/AROBantennebouw 1 -Roreko 1

Met Gert Flinkert als vervangende coach voor Janet Scheper begon Roreko de wedstrijd tegen VKC. Het aanvalsvak werd gevormd door Susan Hindriks, Marlies Broekert, Mathijs Meurkens en Peter van de Belt en met Jeske Reuvers, Marloes Ham, Jeroen Huls en Frank Donker in de verdediging begon Roreko aan de wedstrijd.In de sportief verlopen wedstrijd liet VKC duidelijk merken 1 van de kamioenskandidaten van deze poule te zijn. Door de individuele klasse van de heren wist VKC snel op voorsprong te komen en deze uit te bouwen, Roreko wist wel enkele kansen wel te creëren alleen liet het af weten in de afronding. Een doelpunt van Susan Hindriks zorgde ervoor dat Roreko de rust inging met 12-1.

In de rust probeerde coach Gert via nog enkele tips en wat opbeurende woorden het team weer gereed te krijgen voor de tweede helft. Waar Roreko de eerste helft nog teveel onder de indruk leek van de tegenstander pakte het in de tweede helft de wedstrijd anders op. Roreko wist zijn aanvallen langer te behouden en probeerde op het juiste moment de kansen te verzilveren. Waar in de eerste helft de afronding weinig succesvol was wist Roreko de tweede helft mee te scoren met VKC. Doordat VKC in de eerste helft al een groot verschil had neergezet is het uiteindelijk nooit meer een wedstrijd geworden. De eindstand van de wedstrijd werd uiteindelijk 23-13. Toch heeft de tweede helft van deze wedstrijd Roreko vertrouwen kunnen geven voor de belangrijke wedstrijd tegen HKC van volgende week.

Doelpuntenmakers de wedstrijd waren:
Jeske Reuvers 5x
Susan Hindriks 4x