Vitesse 1 - Roreko 1

De laatste hoop van roreko om nog aansluiting te vinden op plek 5 om zo promotie degradatie wedstrijd te ontlopen.

Aanval
Jasper Ploeg
Nico Broekert
Leonie de Jonge
Kristel Klomp

Verdediging
Frank Donker
Chris de Gorter
Susan Hindriks
Iris Leffers

Vitesse begon scherp aan de wedstrijd en opende met twee snelle doelpunten 2-0 stond op het bord. roreko dat wel mee speelde maar niet tot doelpunten maken kwam. Na wat heen en weer minuten stond het 6-2 voor vitesse. vitesse die steeds meer grip op de wedstrijd pakte liep steeds verder uit, 6-3 werd 7-3 werd 8-3 werd 9-3. uiteindelijk door het fanatiek verdedigen van Vitesse maakte ze fouten in de korte zones waardoor roreko een paar vrije ballen en strafworpen kreeg waar uit ook werd gescoord. rust score 10-6.

Roreko moest het vooral hebben op de doorbraak en de fouten van Vitesse. want de velddoelpunten waren schaars. Met twee afstand schoten kort naar rust kwam Roreko op 11-9. eindelijk weer een beetje aansluiting wat de blauw witten goed deed. Een kleine kans tegen roreko deed de score nog even naar 12-10. maar Roreko kwam na spel eindelijk op gelijke hoogte. 12-12 daarna werd het nog even een zinderende 15 minuten met kansen heen en weer voor roreko alswel voor vitesse 13-13. 15-13 op het scorebord voor Roreko, hier leek het even gespeeld te zijn maar Roreko kwam nog 1 x langs zij op 15-15 maar wist de wedstrijd niet naar zich toe te trekken. eindscore 17-15.

Scores
Susan 5