Roreko 1 - Vitesse (B) 1

Roreko, dat begon met Marloes Ham, Leonie de Jonge, Jasper Ploeg en Jacob Hoogenkamp (voor Nico Broekert) in de aanval, scoorde al na 12 seconden het eerste doelpunt via een afgesproken uitbal (Marloes). Zij zorgde ook voor de 2-0 via een inloopbal. Het ander vak, met Susan Hindriks, Meethe Kuiper, Chris de Gorter en Frank Donker, maakt door 2 vrije ballen van Susan Hindriks een 4-0 voorsprong. Vitesse begon daarna aan hun beste periode en kroop dichterbij naar een 8-7 ruststand.

Na de rust liep Roreko via mooie combinaties en attent korfbal uit naar een 16-7 voorsprong met doelpunten van: Marloes ham, Susan Hindriks, Jasper Ploeg, Jacob Hoogenkamp en de sterk spelende Chris de Gorter. In de tweede helft kwamen Mandey Huisjes, die haar debuut maakte in Roreko 1, en Iris Leffers nog in de ploeg. De laatste scoorde de laatste goal van de wedstrijd waardoor de eindstand 18-8 werd.

Doelpuntenmakers Roreko :

Marloes Ham 6