SDO 1 - Roreko 1

Roreko speelde in Schoonoord een goede wedstrijd maar had moeite met het afmaken van de kansen. Hierdoor bleef SDO lang bij en was er een magere 5-6 voorsprong in de pauze. Roreko had door het surplus aan lengte onder de korf wel de meeste rebounds en kon aanvallen met meerdere kansen spelen, maar het geluk in de afronding ontbrak.

Net na de pauze kwam SDO op een 6-6 gelijke stand en had het de kans door te drukken. Maar een gemiste strafworp van de Schoonoorders werd gelijk gevolgd door een rake vrije bal van Leonie de Jonge en een afstand schot van Marloes Ham. Na deze twee doelpunten gaf SDO nog meer ruimte en Roreko profiteerde daar optimaal van en liep snel uit naar een 6-14 voorsprong. Mark Flinkert verving Chris de Gorter en, na een mooie tip-in van Jasper Ploeg, zorgde hij voor het laatste doelpunt van Roreko met zijn eerste (en enige) schot van afstand.

Doelpuntenmakers Roreko:

Leonie de Jonge 3