Club Brothers 1 - Roreko 1

Directe concurent Club Brothers (CB) kon bij winst weer gelijk komen met koploper Roreko. Waar de thuis wedstrijd werd gewonnen (22-20), waren de rollen nu omgedraaid. Met name het 1e aanvalsvak van Roreko had moeite met scoren. Daardoor kon CB langzaam bouwen aan een voorsprong, wat resulteerde in een 12-7 ruststand.

Na de rust werd, door meermaals te wisselen, Leonie steeds in de aanval gezet. Hierdoor kwam de score ook in het 1e aanvalsvak iets beter op gang. Maar het gat helemaal dichten lukt net niet (18-16). Eindstand 21-17. Hierdoor is de spanning in deze competitie helemaal terug, met 4 ploegen die strijden voor de 1e twee plaatsten (en promotie), CB, VZK, Olympia en Roreko. Zondag 9 februari hoopt Roreko een volgende stap in die richting te kunnen zetten.(Sporthal de Slenken, 14.30uur).

Doelpunten makers Roreko:

Leonie - 6

Susan - 5

Nico - 2

Iris - 2

Frank - 1

Jasper - 1 (strafworp Marloes)